فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

سخنی با بازماندگان ' بهارستان' خدمت رسانی به مردم را در سایر عرص

سخنی با بازماندگان ' بهارستان'
خدمت رسانی به مردم را در سایر عرصه ها دنبال کنید
تهران- نگاهی به فهرست نامزدهای منتخب مردم در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که در این دوره ، شمار قابل توجهی از چهره های سرشناس 'خانه ملت' در مجلس هشتم؛ جای خود را به نمایندگان جدید داده اند.
    1390/12/14 - 11:44

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، از جمله چهره های سرشناس که نتوانستند به مجلس نهم راه یابند می توان به مصطفی کواکبیان (سمنان)، محمدرضا خباز (کاشمر)، قدرت الله علیخانی (قزوین)، کاظم دلخوش (صومعه سرا)، علی بنایی (قم)، امیر طاهرخانی (تاکستان)، ستار هدایت خواه (بویراحمد)، ناطق نوری (نور و محمودآباد)، سید جواد ابطحی (خمینی شهر)، فرهاد دلقپوش (آستارا)، محمدمهدی مفتح (رزن) ،جهانبخش محبی نیا (میاندوآب) و حشمت الله فلاحت پیشه (اسلام آباد غرب) اشاره کرد.

براساس نتایج منتشر شده، چهار عضو هیات رییسه مجلس هشتم از ورود مجدد به بهارستان ناکام مانده اند.

صرفنظر از مقام و منصب نمایندگانی که به این عرصه خدمتگزاری وارد نشده اند ، آنچه مهم است و همواره مورد تاکید حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است، از دست ندادن فرصت خدمتگزاری به آحاد مردم بویژه محرومین است.

یکی از توصیه های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری که در همه سخنرانی ها و پیام هایشان به آن تاکید کرده اند موضوع خدمت رسانی بی مزد و منت به محرومین بوده است و طبیعی است تحقق منویات و توصیه های رهبران نظام ، تنها در عرصه مجلس و قانونگذاری خلاصه نمی شود و همه عرصه ها حتی آنان که به مجلس راه نیافته اند را شامل می شود.

در سخنان این بزرگواران به خوبی می توان دریافت که آنان نیز به تاسی از آموزه های معصومین (ع) همواره دغدغه خدمت به مردم را داشته و دارند.

به بیانی دیگر، اساسا یکی از مهم‏ترین آرزوها و درخواست های ائمه اطهار علیهم السلام از خداوند متعال؛ توفیق خدمتگزاری به مردم بوده است و آنان این خواسته ارزشمند خویش را در قالب دعاها و سخنان گهربار خویش ابراز کرده اند.

از آنجایی که عرصه خدمت به مردم تنها به خانه ملت و یا عرصه قانونگذاری محدود نمی شود ، لذا در چنین شرایطی انتظار می رود تا نمایندگان و نامزدهایی که در این دور از انتخابات ؛ موفق به حضور در مجلس نهم نشده اند ، به پاس شکرگزاری حماسه حضور میلیونی ملت در انتخابات و اعتماد و اطمینان آنان به وکلای خود، خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کار خویش قرار دهند.

سیام ** 1546
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80022475

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد