فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

قدردانی رییس مجلس از حماسه آفرینی مردم در انتخابات تهران - رییس

قدردانی رییس مجلس از حماسه آفرینی مردم در انتخابات
تهران - رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی از حماسه آفرینی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
    1390/12/14 - 11:44

به گزارش ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی، 'علی لاریجانی روز یکشنبه در این پیام تاکید کرد: بار دیگر چشمان جهانیان نظاره گر عظمت و غرور ملت قهرمان ایران شد.

وی افزود: گام های راسخ مردان و زنان، پیران و جوانان با هر رنگ، لهجه و زبان، ایستاده در صف های طولانی شعب اخذ رای، پاسخ عملی این ملت سرافراز به بدخواهان و دشمنان کوردل نظام بود.

رییس مجلس، روز جمعه دوازدهم اسفندماه را برگ زرین دیگری از سند افتخارات مردم غیور ایران توصیف کرد که با درک شرایط و اهمیت نقش خویش در پیشرفت و آبادانی کشور به پای صندوق های رای آمدند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: دشمنان از مدت ها قبل با ایجاد جنگ روانی و شایعه پراکنی های گسترده تلاش کردند تا در اراده محکم و سترگ این ملت بزرگ خلل وارد آورند و آنان را ازخلق این حماسه بزرگ، مایوس یا منصرف سازند، اما نقشه های آنها همچون گذشته با مشت آهنین مردم این سرزمین، نقش بر آب شد و برگ دیگری از ذلت و خفت را به دفترچه آرزوها و امیال برباد رفته شان افزود.

وی همچنین از بیانات، رهنمود ها و روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترسیم مسیر نظام و هدایت ملت برای خلق این حماسه عظیم تجلیل کرد.

رییس مجلس یادآور شد: بی شک جایگاه بی بدیل ایشان نقش ممتاز و تعیین کننده ای در حضور مردم در صحنه های انقلاب و نظام داشته است.

لاریجانی افزود: ملت سرافراز ایران با حضور چشمگیر و گسترده خود در انتخابات مجلس نهم بار دیگر به صیانت از مرزهای اعتقادی و آرمانی خویش برخاست و صلابت و استحکام نظام اسلامی را گواهی داد.

وی ادامه داد: این حماسه تاریخی و این مجاهدت ملی امانتی بزرگ و مسوولیت آور را به منتخبان ملت می سپارد که امید است آن را با توکل به خداوند متعال و اهتمام مجدانه و پیگیر در ایفای وظایف نمایندگی پاس دارند.

لاریجانی ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای تمامی منتخبان ملت در مجلس نهم، اظهارامیدواری کرد که نمایندگان مجلس، حداکثر توان خود را برای اعتلای اسلام، خدمت به ملت بزرگوار ایران و گره گشایی از مشکلات مردم به کار گیرند.

رییس مجلس هشتم همچنین برای همه کسانی که به عنوان نامزدهای انتخاباتی در این صحنه حضور یافتند، اما رای لازم را برای ورود به مجلس کسب نکردند، آرزوی توفیق، سربلندی و خدمت در دیگر سنگرها کرد.

وی یادآور شد که دوران رقابت های انتخاباتی پایان یافته است ، باید رقابت ها را کنار گذاشت، دست دوستی و برادری به یکدیگر داد و کمر به همت مضاعف برای خدمت به ملت شریف بست.

رییس مجلس شورای اسلامی از شورای نگهبان ، وزارت کشور ، نیروهای امنیتی و انتظامی ، رسانه ها و همه دست اندرکاران انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

سیام**1053
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80021740

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد