فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

شمارش آرا انتخابات مجلس نهم در کرمان به پایان رسید

شمارش آرا انتخابات مجلس نهم در کرمان به پایان رسید
کرمان _ رییس ستاد انتخابات در کرمان گفت: شمارش آرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه این استان به پایان رسید.
 1390/12/13 - 07:29

'جواد کمالی' ظهر روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: فرمانداری شهرستانهای استان کرمان تنظیم صورتجلسه و ارسال آن به استانداری را در دست انجام دارند.

وی گفت: استاندار کرمان تا ساعتی دیگر در نشستی با خبرنگاران نتایج نهایی انتخابات را در 9 حوزه انتخابیه اصلی این استان اعلام می کند.

رای گیری برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت تا 23 روز جمعه دوازدهم اسفند ماه در هزار و 938 صندوق اخذ رای در سطح استان کرمان انجام شد.

هزار و 103 صندوق اخذ رای ثابت و 835 صندوق سیار آرای مردم استان کرمان را جمع آوری کردند. از کل صندوقهای اخذ رای 935 صندوق شهری و هزار و سه صندوق نیز روستایی بود.

همچنین انتخابات در حوزه انتخابیه شهربابک در این استان بطور کامل رایانه ای برگزار شد.

30 هزار نفر شامل عوامل اجرایی، بازرسی، ‌نظارت و امنیت کار برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان کرمان بر عهده داشتند.

یک میلیون و 822 هزار و 583 نفر در استان کرمان واجد شرایط رای دادن در چارچوب انتخابات مجلس نهم و از این میان 155 هزار و 500 رای اولی بوده اند.

استان کرمان با 23 شهرستان شامل 9 حوزه انتخابیه اصلی و 14 حوزه انتخابیه فرعی دارای 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.ک/3

7433/8154
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80020276

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد