فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

حضور بیش از ۸۰ درصدی مردم گلستان در پای صندوق های رأی ا

حضور بیش از ۸۰ درصدی مردم گلستان در پای صندوق های رأی ا
رئیس ستاد انتخابات گلستان از خلق حماسه ای بزرگ با حضور بیش از ۸۰ درصدی مردم ولایت مدار گلستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علیرضا جمشیدی، رئیس ستاد انتخابات گلستان، امروز (13 اسفند) در گفتگوی خبری با بیان این مطلب  گفت: مردم ولایت مدار و با بصیرت استان گلستان بار دیگر حماسه ای باشکوه و دشمن شکن از حضورشان را در کنار ملت غیور ایران اسلامی رقم زده و به رخ دشمنان نظام کشیدند.
وی افزود: در حالی که دشمن از مدت ها قبل به دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام بود، باردیگر مردم ولایت مدار ایران اسلامی با حضور گسترده و فراوان خود، پیوستگی بین امت وامامشان و ارتباط معنوی قوی با حاکمیت و نظام اسلامی را به اثبات رساندند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان اظهار داشت: مردم هرچه دشمنی علیه نظام را قوی تر حس کنند بیشتر احساس مسئولیت کرده و به میدان می آیند و این حضورشان عامل بازدارنده ای برای طرح ها و نقشه های دشمن خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات (12 اسفند) در استان گلستان به نحو بسیار صحیح، شایسته و سالمی در هر 6 حوزه انتخاباتی استان برگزار شد و تا ساعاتی دیگر نتیجه نهایی با اعداد و ارقام توسط استاندار گلستان اعلام خواهد شد.
پایان پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد