فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

فروشگاه آی شیک عمو حسن

اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی،

قدردانی بسیج مستضعفین از حضور حماسی مردم در 12 اسفند

قدردانی بسیج مستضعفین از حضور حماسی مردم در 12 اسفند
تهران - سازمان بسیج مستضعفین روز شنبه دربیانیه‌ای از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند قدردانی کرد.
 1390/12/13 - 07:29

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در این بیانیه آمده است:

بار دیگر ملت قهرمان و بسیجی ایران اسلامی با حضور آگاهانه و انقلابی خویش در پای صندوقهای رأی، شعور بالای سیاسی خود را در منظر همه جهانیان به نمایش گذاشتند و بطور عملی ثابت کردند که پشتوانه اصلی نظام و رهبر خردمند و فرزانه انقلاب هستند و به حق که ارکان دشمنان را به لرزه انداختند.

این بیانیه می افزاید: به حول و قوه الهی و با یاری امام زمان(عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری هر قدر که به جلو گام برمی داریم چهره واقعی عزتمدارانه و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش به نمایش گذاشته می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز شاهدیم که چهره پنهان دشمنان و کینه توزان و نیات پشت پرده آنان علیه نظام اسلامی ایران بیشتر و بهتر از گذشته نمایان می شود، ضمن آنکه همان دشمنانی که دایم به دنبال ایجاد یأس و نومیدی در مردم عزیز ایران و مخدوش جلوه دادن کارنامه نظام هستند، با درک ناقص خود دریافته اند که همین ملت بسیجی با چشمانی بصیر و مشتاق در همه عرصه ها، حیات طیبه این نظام الهی و اسلامی را رقم می زنند.

این بیانیه می افزاید: امروز باطن آلوده و سفاک آمریکای جنایتکار و متحدین خبیث استراتژی اش بالاخض رژیم اشغالگر قدس که هر روز با پنهان شدن در پشت شعارها ، القاب دهان پر کن سعی در فریب مردم جهان را دارند، بیشتر و بهتر نمایان می کنند.

سازمان بسیج در این بیانیه افزود: آفرین بر مردم عزیز ایران اسلامی که با درک صحیح از آموزه های انقلاب و پیروی از منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در همه گیتی نشان دادند، تمامی هدف و مقصود دشمنان از کینه توزیها و انواع و اقسام تحریمها علیه ایران، برخلاف آنچه تبلیغ کردند، ترس از حمله نظامی و تسلیحاتی نیست بلکه هراس از ایدئولوژی و مکتبی است که از هزاران هزار بمب هسته‌ای قویتر بوده و هیچ سلاحی را یارای رویارویی با آن نبوده و نیست و می رود تا با بسط تفکر اسلامی در دنیا شاهد خروش ملت های رنجدیده علیه ظلم و استکبار و نفاق بر گرفته از تفکرات و ایدئولوژی های منحط غربی باشد.

این بیانیه می افزاید: برغم انواع و اقسام فشارها بر برنامه های اقتصادی، سیاسی و دفاعی و حتی فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از سوی بدخواهان و کینه توزان، نتیجه آن گونه که باید، نشده و کار به جایی رسیده است که امروز دشمنان نه تنها از مکتب رو به جلو و مترقی انقلاب اسلامی هراس دارند بلکه این واقعیت نیز بوجود آمده که کشورمان به مدد ولایت فقیه و مردم در جایی قرار گرفته که در کمترین زمان ممکن می تواند دول متخاصم آمریکایی و همدستانش در خاورمیانه و اروپا را به خاک سیاه نشانده و از نقشه حذف کند.

سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بار دیگر به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفته و حضور میلیونی ملت فهیم و ارزشمند در مقاطع حساس را ناشی از پیوند مستحکم همه مسلمانان در اقصی نقاط کشور می داند.

این سازمان درادامه بیانیه خود توصیه کرده است که همه مظلومان و مستضعفان جهان بالاحض مردم مظلوم فلسطین با الهام گیری از این شیوه آگاهانه ایران اسلامی، به مدد آموزه های حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، بر کاخ کفر و استکبار جهانی بتازند و سرنوشت خود را به دست گیرند.

سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه به همه نمایندگان منتخب سفارش کرده است که قدر این حضور حماسی و پایبندی مردم را بدانند و با همه وجود در تحقق آرمانهای نظام اسلامی و خدمت به مظلومین و مستضعفین همت گمارند که قطعاً موجبات خشنودی امام زمان (عج) را فراهم ساخته و رضای الهی را سبب خواهد شد.

سیام**1478*1580
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80020197

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد